Nejlevnější EET pokladny

Na mnoha místech na webu se to nyní hemží články o nejlevnějších pokladnách pro elektronickou evidenci tržeb. Pokud Vás zajímá skutečně nejlevnější EET pokladna, zkuste se podívat na Heureka.cz – srovnávač zboží a cen, který má v nabídce opravdu ohromný počet pokladních systémů a řešení pro evidenci tržeb. Pokračování textu Nejlevnější EET pokladny

Optimalizace účtenky

Optimalizace konverzního poměru (z anglického výrazu CRO aneb Conversion Rate Optimization) je marketingová technika známá především pro digitální marketing a svět internetu. V praxi to představuje princip, kdy se snažíte pomocí úprav webu zvýšit poměr návštěvníků, kteří se stanou Vašimi zákazníky.

Kupříkladu většina eshopů má průměrnou míru konverze kolem 2%. Pokud nechcete investovat do přivádění větší návštěvnosti a zvyšovat náklady na marketing, který tuto návštěvnost přivede (SEO, placené prokliky, reklama na sociálních sítích apod.) – máte ještě jednu možnost. Při zachování stejné kvantity návštěv zvýšit poměr těch, kteří si u Vás nakoupí. Tj. nenakoupí jen 2 ze 100 jako doposud, ale po určitých úpravách webu nakoupí třeba 6 lidí ze 100. Konverzní poměr se na uvedeném příkladu zvedl na 6% a nárůst v nákupech je tak 200%. Pokračování textu Optimalizace účtenky