Optimalizace účtenky

Optimalizace konverzního poměru (z anglického výrazu CRO aneb Conversion Rate Optimization) je marketingová technika známá především pro digitální marketing a svět internetu. V praxi to představuje princip, kdy se snažíte pomocí úprav webu zvýšit poměr návštěvníků, kteří se stanou Vašimi zákazníky.

Kupříkladu většina eshopů má průměrnou míru konverze kolem 2%. Pokud nechcete investovat do přivádění větší návštěvnosti a zvyšovat náklady na marketing, který tuto návštěvnost přivede (SEO, placené prokliky, reklama na sociálních sítích apod.) – máte ještě jednu možnost. Při zachování stejné kvantity návštěv zvýšit poměr těch, kteří si u Vás nakoupí. Tj. nenakoupí jen 2 ze 100 jako doposud, ale po určitých úpravách webu nakoupí třeba 6 lidí ze 100. Konverzní poměr se na uvedeném příkladu zvedl na 6% a nárůst v nákupech je tak 200%. Pokračování textu Optimalizace účtenky