Dostal jsem první účtenku, vlastně dvě účtenky

Dnes jsem si v rámci přestávky v pracovní době (ano, i jako podnikatel to nazývám velmi podobně jako zaměstnanci) vychutnal svůj každodenní oběd v restauraci Elixír v Litvínově. Oběd byl oproti včerejšku o 6 Kč dražší a oproti včerejšku jsem také dostal dvě účtenky namísto jedné. Pokračování textu Dostal jsem první účtenku, vlastně dvě účtenky

Nejen ČOI se opřela do EET účtenek

Dle České obchodní inspekce zjednodušené EET účtenky nemusí splňovat náležitosti, které vyžaduje doklad o zakoupení pro konečné spotřebitele. V praxi to znamená, že zjednodušená EET účtenka uvádějící jen konečnou sumu tržby, bez rozepsaných položek a jejich specifikace, neodpovídá potřebám a nárokům, které mohou na pokladní doklady mít spotřebitelé – zejména pro případ následné reklamace. Pokračování textu Nejen ČOI se opřela do EET účtenek

Optimalizace účtenky

Optimalizace konverzního poměru (z anglického výrazu CRO aneb Conversion Rate Optimization) je marketingová technika známá především pro digitální marketing a svět internetu. V praxi to představuje princip, kdy se snažíte pomocí úprav webu zvýšit poměr návštěvníků, kteří se stanou Vašimi zákazníky.

Kupříkladu většina eshopů má průměrnou míru konverze kolem 2%. Pokud nechcete investovat do přivádění větší návštěvnosti a zvyšovat náklady na marketing, který tuto návštěvnost přivede (SEO, placené prokliky, reklama na sociálních sítích apod.) – máte ještě jednu možnost. Při zachování stejné kvantity návštěv zvýšit poměr těch, kteří si u Vás nakoupí. Tj. nenakoupí jen 2 ze 100 jako doposud, ale po určitých úpravách webu nakoupí třeba 6 lidí ze 100. Konverzní poměr se na uvedeném příkladu zvedl na 6% a nárůst v nákupech je tak 200%. Pokračování textu Optimalizace účtenky